Korkma canım bol bol dua et genelde olgun yumurtalara işlem yapılıyor ama geriden de gelebilir korkma inan bana önemli olan kalitesi sayısına hiç takılma inşallah 3.güne yada 5.güne kadar gelir dualarım seninle canım ben 4 kez yaşadığım için bu durumu seni çok iyi anlıyorum, 4.denemede hamile kaldım bende tüp bebekle 8+0 oldum bugün çok şükür diyorum Rabbime.Pozitif sonuç aldım ama hala o kadar stres yapıyorum ki acaba nasıldır kalbi atıyor mudur diye sürekli düşünüyorum sanırım 9 ay böyle olacağım