Gebelikten önce tsh 3.72 idi
gebeliği ogrendigim ay 2.62 idi bunla beraber t3 t4 normal anti tpo 0 anti tg ise 5.33 yani azicik yuksekti
euthyrox 25mg ile basladim
2.ay tsh 0.59a düştü. euthyroxu 12.5 mgya düşürdü
- ay 0.69 cıktı. ilaci kes dedi bugün.
sorum şu; bana tiroidit ve hipotiroidi teshisi koymuş, acaba bu 2 ay boşuna mi tiroid ilaci ictim ben :(