Uza Kızlar selam yarın sabah 9 da detaylı ultrasona gireceğiz bebeğin hareket etmesi ve daha iyi görüntüler için sizce aç karnına mı gitmeliyim yoksa tok karnına mı? Tecrübeli anneler yazarsa sevinirim
milena11 Uza tok gelmeniz yeterli ekstra şeker çikolata yemeyin hareketi çok olunca detayları kaçırıyor doktor
Rabis01 metehaninannesiii detayli ultrason bebegin ic organlarina falan bakilcak dediginiz renkli ultrasonda falan olur yaniliyorsunuz siz .
Zeyyyn Uza valla randevumu kaçırcam diye aç girdim ben 😂göstermedi yüzünü tok gidin tahlil mahlil yok zaten
kelebegimm07 Uza aç gidersen uyur benimde yarın detaylı ultrasonum var yemek yicem üstüne çikolata yicem öyle giricem ☺️
Iremsude Uza tok tika basa hatta yemis bi sekilde gitmelisiniz ve tuvalete girip ultrasona girmelisiniz mesanenizin bos olmasi gerekiyormus
Seranad Uza bana aç yada tok demediler valla zaten bebeğin iç organlarına bakılcak hatta benimki hiç hareket etmedi uyuyordu. Ben tokken genelde bebeğim uyuyor mesela normal kontrole bile ne zaman aç gitsem kıpır kıpır. Bence nasıl isterseniz öyle gidin
Munisee Uza tok karnina hatta doktorum tstli biseyler ye de cocuk az hareketli olsn organlari rahatca inceleyebilym demisti. Cok abartmadan tatli yemstm ise yaramisti bi cikolata yani