Ben dün gittim devlete yalancı sancılarım için nst bagladılar dr grlme tenezzülünde bulunmadı ebe alttan bakmak istedi baktırmadım tersledi ama beğendim devlette yaparım çatala çıkmaktan korktum aşırı büyüktü özele para vermek istemiyorum ebe gelip doğurtuyomuş ne anladım bu işten ultrasona gel gün al dedi 9 ay boyunca hiç gidemedim devlete randevu alamadıgım için gidem gidiyor alan alabiliyo insanlar çok uyanık ve kurnaz olmuş takipli hastanen baksın dediler terslediler beni adet sancısı nasıl çekersin adet olmuyosun ki bilmem ne dedi sabah niye gelmedin bu kadar bekledin dedi gecmesini bekledim dedim laf yetiştirmek mümkün değildi yani bunlara da fırsat doğdu insan gibi davranmak çok zor pislikler zaten doğum anksityetesi oluşmuş bir gebeye böyle davranıuorlar belkide hastameye verecek durumum yok illa aşağılamakmı gerekiyor inanın çok vicdansız insanlar var gece evime ağlayarak döndüm sonra dedim ki kızım salak mısın yaa o kadın evine gidince seni hatırlamıycak bile dedim avuttum kendimi doğurmaktan bi nevi korkuyorum allah yardımcınız olsun özel de bi halta yaramıyor daha haftamı doğru düzgün ölçemiyo sürekli çatı muayenesi yapıcam diyip duruyo erkenden catı muayenesi oldum ölçümü yanlış ysptıgı için allahtan bebeğim erken doğmadı….