35 haftalik hamileyim cuma gunu esim nöbetten cikti(askeri personel)ctesi basim agriyo demeye basladi sonra eklem agrisi ates pazar gunude ateslendi dusuremedik acile gitti ust solunum yolu icin ilac vermisler agirlasirsan gel test yapalim demisler bugun ates 37.9 gorunce dedim sen yatiyosun ve ben bisey yapamiyorum kalk gidelim geldik suruntu testi aldilar kan alindi ve rontgen cekildi. Ve benim haftaya doktor kontrolüm var pozitif ciksada cikmasasa karantinaya koyarlar. Bu durumda ben nasil gidicem tek basima gidemem ailemde yanımda yok guvenip kimseylede gidemem ambulans gotururmu naisl olur? Yada 1 hafta ertelesem mi acaba kontrolü bilgisi olan yazabilir mi nasil bir yol izlemem gerek