Arkadaşlar şu an uygulama içinde 15 saniye bile duramıyorum sürekli reklam üstüne reklam çıkıyor, bir tek bende mi oluyor? Cihazım ios. Eskiden de arada çıkıyordu da şu mesajı yazmak için bile üç kez girdim bu nasıl iş anlamadım. Başka yaşayan var mı?