Yogurtlupilav üç ay önce mefes darlığı ile gittim acilde oksijen değerleri normaldi ya antidepresan kullanıyordum hamile kalınca bıraktım birazda psikolojik sanırım ama şuanda öksürük var tıkanmıyorum noröal fısfıs var astım için ventolin arada çok öksürük tuttumu sıkıyorum rutin olarak astım fısfısını kullanıyorum gögüs hastalıkları kullanabilirsm dedi kadın doğumun bilgis ile kullanıyorum üç ayım kaldı hayırlısıyla bitseydi en azından ilaçlarda değişebiliyor daha kubbetli kullanabiliirö