Nureda28 Kızlar aranızda 2.kez sezeryan olan var mı nasıl oluyor ilkine göre daha mı zor oluyr doğum sonrası ağrı ilkine göre daha fazla mı oluyr
Mucizemm02 Nureda28 bende burada bekleyim temmuzun ilk haftası 2.sezaryenimi olacam ve araları 19 ay çok korkuyorum 😑
Annekus Nureda28 ilk sezaryenimde yanımdaki sızlayan kadınlara garip garip bakıyordum hemsire geldi dedi senin ilk demi evet dedim ikincide görücem seni dedi yani ilkinden daha cok agrı oluyormus 2 ay kaldı görelim görelim
Seherucr Nureda28 33 gun once 2. Sezaryeni oldum . Bunye meselesi diye düşünüyorum. Ilkinde hicbir şey anlamamıştım bunda 10. Günde anca toparladim ve hala karnıma dokununca acı var. Dediğim gibi amacım korkutmak asla değil sorduğunuz için yaşamış biri olarak söylüyorum ama bu benim bedenimle alakalı sanırım çünkü zaten doğumlar bana ağır geliyor . Inşallah sizinki çok güzel geçer 🌸😊
Zlhglc Ben ikisinde de gayet rahattım, illaki ilk açılırken zorluğu oluyor ama çok bi farkı olmadı yani. Kendi kendinizi zor olurmuş diye düşünüp korkutmayın.