Pambikk Beyzanur_25 kızım olucak inşallah Zeynep Eylül ismine karar verdik babasıyla 🌸 erkek olsaydı Alparslan Eymen düşünüyoduk 😌 kız için bu sıralar İdil isminide çok beğendim bi kızım daha olursa bunu düşünüyorum 😁
Beyzanur_25 Beyzanur_25 Ben kızım olursa Açelya koymak istiyorum erkek olursa babası koyacak 😀heyecanla bekliyorum cinsiyetini öğrenmeyi
Dubletombikdoner Kızımın adını asel amine koyuyorum 😊 ama bir erkek olsaydi muhammed turab koyucaktim 😊 Haktan ismini de çok seviyorum Hafsa Fatıma 😊