Merhaba kizlar ben 37+3 günluk hamileyim,dün geceden genetal bölgemde aşırı agırlık cöküyo gibi his var. Adet sancisi gibi ama cok az sırtımda da sızı oluyo, Doğumun başlamasının habercisimi acaba🤭sabah konturole gidicem. Birde benim. Doğum yapacağım hastane 2 saat mesafe aralığında. Sizce doğum başlarsa 2 saate gidib yetişe bilirmiyim ?böyle uzak mesafede hastane tercih edenler varmi? Ya doğum başlarda ben anlamzsam diye cok korkuyorum. Yada yetişemezsem yolda kalirsam diye tedirginimm😓