Bttlelf Doğumdan sonra 35. Gün adet oldum ve dogum yaptığım günden beridir gecmeyen karnimda sizi yanma şeklinde agri var bir bilgisi olan varmidir acaba
Seherucr Bttlelf bende 33 gün önce 2. Sezaryeni oldum . Karnıma dokununca hala acı var hala. Sanırım çabuk geçmiyor ağrılar