Ezgiyy Arkadaşlar ben bugun bimin jenny Willy yeni doğan brebek bezini aldım sizce iyi mi kullananlar var mı veya önereceğiniz bez var mı?
Umut-Mucize Ezgiyy ben kullanan duydum. Gayet memnun kalmışlar. Ama ben molfix puresoft aldım. İçeriği araştırılmış net bilgi var. Fiyat çok araştırdık 46lı paketi 30tlye aldık. 12aydan sonra bime geçebilirim
QOH Ezgiyy araştırmalarıma göre sleepy için de güzel diyorlar.Bizim daha bez için zamanımız ondan denemedim tabi bilmiyorum.