Mom72626 Kızım da sidefer kullandım ama doktorum imom verdi. Tırnaklarım da dahi incelme var sideferde kalınlaşmıştı:
Atesbeyinannesi Mom72626 ben imom kullandım hatta son 10 gün gösteriyor doğuma yeni bitti kutum o yüzden doktorum 10 gün için almana gerek yok doğumdan sonra imom latteye geçeceksin dedi
Mom72626 milena11 hayır sidefer de multivitamn 😀 yani sadece Demir ilacı yok. Kapsül şeklinde doğuma kadar kızımda kullanmıştım çokta memnun kalmıştım. Ama sanki imomdan memnun kalmadım
Hayal11 milena11 doktorum bana da hem ı Mom hem sidefer toz verdi basıl kullanıyorsunuz aç mı tok mu ve sidefer özellikle toz nasıl kullanılıyor
milena11 Hayal11 sidefer toz değil benim kapsül kullanıyorum. Sidefer demir ilacı olduğu için süt ve süt ürünleriyle kullanılmaması gerekiyor ben o yüzden kahvaltıdan 2 3 saat sonra içiyorum.