SevdaMutlu İstanbul’a yeni taşındık doğumum yaklaştı ama çok kararsız kaldım bazıları hastaneleri çok kötülüyor en son Tuzla devlet hastanesini buldum muayeneye giden ya da doğum yapıpta memnun kalan var mı?