duygu0693 16. Haftada benimki 142 grammış şimdi baktım. Hiç bir sıkıntın yok canım sakın üzülme. Gayet de normal değer. Doktorunu değiştirmeni tavsiye ederim. Böyle saçma bişeyden böyle stres yaptırıyorsa gelecekte daha fazla strese sokabilir seni. Özel doktor mu bu? Bi arkadaşımın aynı böyle bi doktoru vardı inatla ona devam etti. Doğum haftasına yaklaşınca sırf sezaryen yapmak için yok suyun azaldı yok kordon boynuna yakın dolanabilir her an falan diye kızı strese sokuyordu. Kız ordan çıkıp benim doktoruma gelmişti ne suyunda bi problem vardı ne kordonunda. İnatla da o kadına doğum yaptı ben olsam o kadını şikayet ederdim!