Semanurozgan Kbrysf normalde 7 haftalık olmam gerek ama geç döllenme olduğu için 6 haftaligim mide bulantısı benide mahvediyor malesef zorla birşeyler yemeye çalışıyorum 62 kg ile hamile kaldım 1 kilo almıştım şimdi geri ,62 kg düşmüşum
Kbrysf Hasibe04 bende 7+2 oldum bugün. Aynı durum bende de var sırf aç olduğum için zorla bir şeyler yemeye çalışıyorum. İştah sıfır 😞 hatta 1 kilo vermişim
Hasibe04 Kbrysf aç kalınca daha çok oluyor bulantı aklında olsun canım evi çubuk kırakerle doldurdum biraz bastırıyor tuzlu olduğu için
oykumm_1233 bende 7 haftalıgım ama buzamana kadar hıc mide bulantısı vs yasamadım sadece kasık agrısı yasıyorum okadar, umarım sizinde geçer 🌸