Kızlar 30+4 günlük hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı doktorum bebeğin çok aşağı inmiş bol bol dinlenmen lazım uzanıp dedi erken doğum olabilir dedi bu gidişle eğer hep ayakta durursan dedi başına gelipte sağ Salim kucağına alan var mı bebeğini aynı zamanda şekerim yüksek çıkıyor ama çok korkuyorum erken gelecek diye