Yaptırıp yaptırmama konusunda kararsızdım, iki farklı kadın doğum doktoruna danıştım mutlaka yaptır, bebeğin bağışıklık sistemi için de faydalı dediler. İlk dozunu 19. haftada yaptırdım, ilk 2 gün hiç ağrı olmadı sonrasında 2 hafta aşı olduğum kolumun üstüne hiç yatamadım şişti ve üstüne dokununca acıdı. Bu hafta 23. haftamdayım 2. dozu yaptırıcam.