Meris2021 Ya dub falan elimi koyunca 1 2 defa hareket etti bugün huc hareket yok bisey olur mu sancim da oluyor arada
Masal53 Meris2021 ben geçen doktora gittiğimde doktoruma doğum belirtilerini sordum 10 dakikada bi sancın gelir bebek hareketleri azalırsa kan gelirse yada su gelirse hemen acile gel demişti sende bi doktoruna görün istersen bi baksın
Angelangell Meris2021 bende ilk gebeligimde 39.hafyada doğum yaptım ve doğumdan önceki gün hiç hissetmedim bebegi
Cns34 Meris2021 3 saatte az da olda hareket bekleniyor bildiğim kadarıyla bi takip edin. Hareket azalması doğuma da işaret demişti doktor
Turuncusever Direk doktora git nstye sokarlar kalp atışlarını bakar cihaz bebeğin benm doktorum hareket etmezse gel demişti
Meris2021 Masal53 gittim cnm. Sezeryan olucam günüm. Gelmiş çatim cok darmis bebeğim iri olduğu için normal imkansız dedi