Kızlar 17. Haftamdayım. 1 hafta içerisinde 2 ayrı doktora gittim polip ten dolayı. Her iki doktor polipte hem fikir çıktı evet polip var ve kanamalarım ondan ama Bi doktor rahim ağzı 38 mm gayet iyi progestan falan kullanma dedi, 2 gün sonra diğer doktora gittiğimde rahim ağzı kısalığı var erken doğum riskin var serklaj falan filan dedi. Aklım o kadar karıştı ki perşembe günü devlette bir doktora gidicem bu sefer o ne diyor diye ama şimdi o da kısa değil dese bile hangisi doğruyu söylüyor hep tereddüt edicem. Daha önümde 4.5-5 ayım var nasıl geçicek bu süreç hiç bilmiyorum :(