Turuncusever rmseren siz yinede kendinizi kasmayın rahat olun belki sizinki acımaz çatınız dar değildir
Zynp41 momsboys her doktor aynı değil her hamilelik aynı değil hastadan hastaya doktordan doktora değişiyor benide çok korkuttular ilk çatı muayenem hiç acımadı çok rahat geçdi, aynı doktor 2. çatı muayenesinde canım çok yandı derine indiğini söyledi ve 3 gün kahverengi leke geldi
momsboys Zynp41 haklısın ama burada insanları cok korkutuyorlar gercekten korkacak bişey değil benim hiç canım yanmadı yanadabilirdi evet buda cok dogal
Dunyayse Turuncusever ben enfeksyon için sivi örneği aldırdım ama elle değilde bir plastik alet yerleştirdi öyle uzun çubukla aldı . Acaba öyle birşey mi cunku o plastik şey iki parmaktan daha geniş diye düşünüyorum
Zynp41 momsboys korkutma değil gerçekler malesef çok pişmanın çatı muayenesini kabul etmekle dediğim gibi ilk çok rahat hiç hissetmedin ikincide doğumu uyarmak için derine indiğini söyledi ve csnım yandı yanı
Sabisskalay O kadar kısa sürüyor ki hiç birşey anlamıyorsunuz ben de o kadar yoruma rağmen cok stresli gittim ama hiçte ummuduğum gibi olmadı , o yüzden lütfen her yazılana aldırmayın😊
Ayskolik 38+3 oldum hamileleijle ilgili ne anlattilarsa hepsi yalanmis diyorum o kadar guzel gecti ki dogumunda rahat gececegine eminim allahin izniyle hic korkum yok bence korkmayın allah bunu boyle vermis dayanilmayavak bisey olsa baska turlu verirdi bence tamamen abartma naz falan iste
aysekrglu momsboys nasıl oluyor çatı muayenesi yani eğilip bakıyor mu yoksa direkt elle mi 🙈 ben de korkuyorum
baby_mama Benim de yakın çatı muayenesi. Daha önce çok kez alttan muayene oldum, smear verdim, vajinal ultrason ile bakıldı, bunlardan farklı olacağını sanmıyorum, rahatım o yüzden 😄