minnosbirkiz EmineDD Merhaba, genelde 3. Veya 4.günü çağırıyorlar, her hangi bi kadın doğumcuya ön muayeneye gittiğinizde onlar hangi gün gitmeniz gerektiği hakkında bilgilendiriyorlar 😇
EmineDD minnosbirkiz çok teşekkürler gittimde bi sene dolsun öyle hormon testi filan yapalım yormayalım sizi demişti 3. Günü gel ddi 🥺 inş bsy cıkmaz eşimde gitcek
minnosbirkiz EmineDD İnşallah sonuçlarınız çok güzel çıkar, içinizi ferah tutun 🤲🏻 Evet evliliğinizin 1.yılı dolmadan hiç bi testi istemiyorlar 6.ayımızda bende gitmiştim beklettiler, daha sonra farklı bir doktora gidip 1.yılımız diyip öyle yaptırmıştım 🤭😅
EmineDD minnosbirkiz bende öyle yapcaktım sabrediyim ddim ama böyle daha stres oluyo insan belkide o yüzden olmuyo iki kere kimyasal geçirdim burayada bayadır bakmıyordum etkiliyor beni yazılanlar diye verdim bakalım bugün inş güzel çıkar 🤲🏻
EmineDD BlueButterfly ben düzenli adet oluyorum bir ay 28 günde bir ay 30 günde senede bir kere şaşarsa stresten işten filan erken oldugum oldu evlendikten sonra ovulasyon takibi yapıyorum adetin 13-14 günü normal günlerde yumurtluyorum bir gün sürüyor çatlıyor bunlara bakılırsa herşey normal adetimde 5-6 gün sürüyor hep böyleydi kızkende filan ama aşırı ağrılı oluyor tek sıkıntım o evlenince düzene girer dediler yok gene ağrıyor ağrı kesicisiz geçiremiyorum
BlueButterfly EmineDD canım benimde çok ağrılı oluyordu evlendikten sonra değişti 4 5 gün sürerdi en fazla 2 gün sürmeye başladı bunun için bende gitmistim çok şükür bi sorun çıkmamıştı 6 ay sonra da planlı gebe kaldım şunun için sordum benim 2 gün sürdüğü için doktor 2 .gun gel demişti ama senin 3. Gün gitmen lazım 4 5 veya 5 6 gün sürenlerin 3.gun gitmesi gerekiyor
wills EmineDD Ben 3. günü gidecektim pazara denk geldi 4. günü çağırdı. Canim insallah test sonuçların iyi çıkar. Benim de adet düzeniyle yumurtlamada sorunum yoktu, bi gittim rezervin azalmış dedi fsh 12.6 çıktı. Oyuzden klomene başlattı dün. Hiçbir şeyim yok sanıyorsun ama vücudun bazen seni kandirabiliyor. Insallah tertemiz çıkar sonuçlarınız.