Fidoss Kızlar isim konusunda çok çok kararsızım önce uraz düşünüyordum ama artık herkes uraz koymaya başladı ve çevremdekiler söylemekte zorlanıyor şu an aklıma asrın ve rüzgar geliyor sizce nasıl veya fikir verebilceğiniz isim var mı
Gokcecelik Fidoss rüzgar da bu ara çok duyuyorum Asrın güzel ben bir de Yankı ismini beğeniyorum fikir olsun🌸
somurtkankedi Fidoss isim koyarken ileriye dönük düşünmek gerekiyor bence ☺️ Çağatay ismini beğeniyorum bende