Sunu 2 saniyeliğine gözümü kapattım dalar gibi oldum ve elimde pıhtılı kan gördüm. Gözümü açtım korkuyla çok gerçekçiydi😞 16 haftalık hamileyim, dünde karnım hafif inmiş gibiydi ve göğüs hassasiyetim çok azdı. Acaba bebeğime bişey olmuşumdur? Nasıl anlayabilirim doktora gitmeden???
ucan44 Sunu psikolojiktir canim takilma eger cok kafa yoruyorsan doktora gidip icini rahatlatabilirsin
Merylu Sunu uyurken veya uykuya dalarken hep ayetel kursi felak nas surelerini okuyun rahat edersiniz hamileyken sürekli korkutuyorlar kötü rüyalar görüyoruz bana da oluyordu
Kibarbaby Sunu canım muhtemel bi 9 ayın böyle geçicek çok kafana takma ne yazıkki 26 haftamdayım o rüyalar hala var
Sahsinamunhasir Sunu bilmiyorum ama bi gece bende yatagin ucuna gelmisim ruyamdada itelimde düşsün diye bi ses duydum uyandigimda tamda itince dusecek vaziyetteydim. Hamileliktw oluyor sanirim biyle seyler
Gulsumm Hiç öyle düşünme canım öyle düşünüp kendini de üzme. Ben de daha cinsiyetini bilmiyorken yerde bi çıplak erkek bebek görmüştüm. O gecenin sabahında merdivenlerden düştüm. Canımın acısından çok bebeğim gitti diye korktum. Rüyam aklıma geldi kesin gitti dedim korkudan çenem birbirine vurdu hastaneye gidene kadar. Ama hiçbişey olmamış ona. Çok şükür hala benimle. Hep iyiye yor kötüsünü düşünme. Şeytandan böyle rüyalar, vesvese veriyor hamilelikte.
SeydaOz Hamileliğimin başlarında ben de korkulu rüyalar görüyordum. Psikolojik hepsi. Sonra geçiyor. Ama bebişi kontrol ettir istersen. İçini ferahlatır.
Edadlek Bende ilk gebeliğimde rüyalarımda devamlı doğurduğumu görüyordum kan gördüğümde uyanıyordum endişelenme canım çok düşününce oluyor böyle bol bol dua et 😘
Nzlefe Sunu o haftalarda bu psikolojik rüyalar ve vesveseler çoook normal ve 30. Haftaya kadar devam ediyor rahat sonra geçiyor
Carsaflianne Bende ilk zamanlar bebegimin dustugunu gordum ciplak bi sekilde masanin uzerine oturtmuslar kafasini zorla kaldirip yorgun gozlerle bana bakti goz goze geldik doktor beni yatirdi bacaklarimi acti bebegi alttan geri soktu bebegin icime tekrar girdigini o kadar gercekci hissetmistim ki uyandigimda bi sikinti oldugunu meleklerin de manevi alemde sikintiyi duzelttiklerini dusunmustum
BetlEmreYce Sunu birazda piskolojik oluyor ilk hamileliğimde rüyamda bebeğimin ayaklarını karnımda tutmaya çalışıyordum ertesi sabah düşük oldu ne yazıkki daha kesesini görebilmiştim 2 .ci hamileliğim 23 haftalığız çok şükür 💪🐣