Yagmuryd merhaba bende 4cm acilma ile suni sanciyla dogumu baslayanlardanim, dogumhaneye girmeye hazir oldugumda da kendi sancim gelmisti ustune ve epiduralde almamistim, bence beklemeyin hic doktorunuza guvenin benim icin de yatis verilen gunun sabahinda suyum gelmisti hastaneye gitmeye hazirlanirken, 8de suni verilmeye baslandi 12de dogumhaneye giderken acilmam 10 cmdi ve kendi sancim da ustune vurmustu, tam 12.32de bebegimi kucagima aldim.. ☺️ Bence beklemeyin derim saglikla kucaginiza alin insallah 🧿