19+1 haftadan selamlar 🥰. Kasım 8 gözüküyor doğum bakalım nasipsee. Başlarda bulantı kusma olsada şuan çok şükür çok iyiyim sadece koku hassasiyetim ete soğana karşı hâlâ geçmedi var mı benim gibi olan ? bu konuda çok muzdaribim nerdeyse 5 ay olucak ne köfte ne etli yemek nede soğanlı yemek yiyebiliyorum 😏😏