Prensesiminyolculugu Hanımlar şimdi benim iki gün sonra kontrolüm var 19 haftalık olacağız bebeğin yüzünün belli olduğu 4 boyutlu ultrason da 18-20 arası çekiliyor diye biliyorum.. belli oluyor mu bebeğin yüz hatları çok merak ediyorum siz gorebildiniz mi 🙈😅☺️😌🐣
Zekplt Prensesiminyolculugu çok güzel belli oluyor bizim belli olmustu ama gittiğim doktor sürekli o şekilde veriyor fotoğrafları bize her defasında yüzünü kapatmazsa görüyoruz tospamı
marbling10 Prensesiminyolculugu evet belli oluyor kime benzediği bile anlaşılıyor☺️ bizimki göstermemişti yüzünü kapatmıştı sağolsun🤭
AkademisyenAnneee Prensesiminyolculugu 4D usg yi diyorsunuz . Özele gidiyorsanız doktorunuzun cihazı da uygunsa ta hamileliğin ilk günden itibaren görüyorsunuz bebeğinizi 4D şeklinde . En azından benim doktorum hem kızımda hem de bu hamileliğimde her kontrolde ölçümleri vs yaptıktan sonra renkli doppler da arkasına da 4D bakıp bize gösterir . Evimiz Kızımın minik bir mercimek tanesinden tutundan doğumdan bir gün önceye kadar 4D fotoğrafı ile dolu. O kadar tatlı ve güzel ki . Tavsiyem yüzünü göstereceği zaman nefesinizi 1 dakika tutun ki en iyi görüntü çıksın.
Prensesiminyolculugu marbling10 gerçekten mi o derece belli oluyor yani ben bu kadar beklemiyordum 🙈😍
Prensesiminyolculugu AkademisyenAnneee evet özele gidiyorum benim doktorum da gösteriyor ama o haftalarda küçük olduğu için hicbirseye benzemiyordu ancak bu haftalar yüz hatları artık belli oluyor diyorlar oyuzden daha bir heyecanla bekliyorum ☺️
Prensesiminyolculugu Seydacann bende bende gerçi doğunca değişiyor ama yinede kime benziyor nasıl bir Minnoş çok merak ediyorum ☺️
uraluygar Prensesiminyolculugu parmak emmiyordu ama isaret parmagi dudaginin onundeydi :) ben her muayeneye gidiste bu sekilde 4boyutlu gorebiliyorum :)
yeniannna34 Prensesiminyolculugu 21+1 olduk bugün evet hareketliydi gayet kahvalti yapıp gittim güzelce gösterdi kendini 🌸🥰
Prensesiminyolculugu yeniannna34 masallah bizimkide geçen gittiğimde bağdaş kurmuş keyif yapıyordu 😅 darısı benim kızıma umarım görebilirim ☺️😍
yeniannna34 Prensesiminyolculugu insallah görürsünüz ama tok olmakta çok işe yarıyor kahvaltını güzelce yaparsin artık 🥰
Prensesiminyolculugu yeniannna34 kahvaltı yapamıyorum ilçeden gidiyoruz merkeze öyle oluncada geç kalmayayim korkusuyla uyanıp hazırlanıp çıkıyoruz anca yetisiyoruz ☺️ ama artık yoldan simit felan birşeyler alirim en azından hiç yoktan iyidir ☺️
Prensesiminyolculugu uraluygar masallah valla bakalım bende görüyorum bu seferkinden daha çok umutluyum ☺️