citlenbigim2212 Eşim ve ben cinsiyet belli olmadan kız ve erkek isimlerinde birer beğenimizi belirlemiştik bugün kızımız olacağını öğrendik eşim irem bense bade istiyorum sizce hangisi daha güzel