Kızlar ben üç aylık bi tedavi gördüm dostinex ve yasmin ilacı kullanıyordum dostinex bitti Allaha şükürler olsun değerim sıfırlandı şimdi ben dün yasmin ilacını bitirdim bugün adet olmam lazım yasmin ilacı aynı zamanda korunma ilacı ve adetimi düzenledi aranızda kullanan varmı ilaç dün bitti benm adet olup yıkandıktan sonra yine çocuğa niyetlencez Allah nasip ederse ama kaç aydır bu ilacı kullandığım için zorlanırmıyım sizce çünkü bende artık bi evladım oslun istiyorum tabiki öncelikle hayırlısı çok uzun sürermi sizce hamile kalmam