DuaElf temmuzannesi1 göbek ve koldan yapıyoruz biz. Eşim vuruyor bana. Morarıyor bazen iğne yeri korkmayın
DuaElf Seydacann nasıl yapıyorsunuz bende pıhtılaşma sorunu için kullanıyorum ama kendim hiç vurmadım eşim vuruyor çok acıtıyo bazen eli titriyo
Seydacann DuaElf göbek deliğinizin 4 parmak sağına soluna vuruyorsunuz doktorunuz bilgi vermiştir zaten. Benimde mosmor olduğu zamanlar oldu deneye deneye en acımayan yeri buldum şuan hiç acımıyor alıştım
DuaElf Seydacann hergün farklı tarafa yapıyoruz göbeğin bi sağına bi soluna göbek dolunca kola geçiyoruz. Hep aynı yerden mi vuruyosunuz oluyo mu öyle. Doktor hiç tarif etmedi bize ikinci diye sanırım ama unutmuşuz bizde
Seydacann DuaElf morarmasın diye farklı yerlerden yapın diyor doktorlar canınız yanmasın diye. Siz yinede sorun tabi yanlış yönlendirmiyim
Cansuufyucee temmuzannesi1 bacağından yapabilirsin canım bende yapıyorum iğne bacağımdan yada eşim kolumdan yapıyor