Hanımlar ben 30 Nisan’da boş gebelikten kürtaj oldum 28 Mayıs da ilk adetimi gördüm bugün de kadın doğuma kürtaj sonrası ilk kontrolume gittim doktor rahmin toparlanmis gayet iyi durumda dedi ve nana folidoce tablet verdi bunu kullanmaya başla bir kez daha adet gör ve tekrar gel dedi gebelik dusunebilirsin dedi . Ben ilk gebeligimde I MOM OMEGA (folik asiti )kullanıyordum doktor bu sefer değiştirdi ve folidoceyi verdi bu da sanırsam folik asitmis adından da anlaşılacağı üzere aramızda bu ilacı şuan kullananlar veya önceden kullanmış olanlar etkilerini yazabilir mi ?