Avcihavva Kızlar evde ne yapıp da iyi olabilirim birde üstüne🤕 saman nezlesi 😷 alerjim var üst üste hiç çekilmiyor🤒 inanın cevaplar için şimdiden teşekkür ederim 😥büyük ihtimal sabah dönüş yaparım bu arada 17+5 günlüğüz 👣❤
AyeglGzkaraKarabulut Avcihavva valla bendede astım alerjik var dü. Dr gittim ilaç verdi ama hırıltı var kafaya takıyorum daha önce keçi boynuxu pekmezi almıştım iyi gelmişti şimdife ona başladım deniyorum inşallah geçer sizdr deneyin işe yarıyor
Avcihavva AyeglGzkaraKarabulut teşekkür ederim evde var keçiboynuzu pekmezi o zaman hemen başlıyım bende benim ilk bahar polenlerden bu mevsimde de arpalar ekinler bicilirken böyle alerjik hapşırık oluyorum sinirim bozuluyo sürekli elimde peçeteye dolaşıyorum
Deletedmom18 AyeglGzkaraKarabulut canım keçiboynuzunu kara çörekle denersen etkili sonuç alabilirsin biraz kaşıkla ısıt pskmezi üzerine ksraçörek yut sonra geçmiş olsun
AyeglGzkaraKarabulut Avcihavva valla benim neye nasıl alerjim var çöxemedim kışın mart nissn gini oluyordu bu defa yazın ortasında oldum
Firstmommy Adacayı ile gargara yapın cok iyi gelir mikropları öldürür.Mesela bol sarımsaklı bir çorba yapın ve sıcak sıcak sıcak için.Gecen gun aynen bu sekilde kurtuldum.
Deletedmom18 AyeglGzkaraKarabulut rica ederim canım çok geçmiş olsun bilirim nasıl zor olduğunu ılık su ile Gargara yapın ballı sütte bire bir geliyor inşallah bir an önce geçer
Avcihavva Deletedmom15257 geçmiş olsun zor oluyor ya hem yazın sıcağı hem hamilelik hem hastalık Allah güç kuvvet versin cümlemize