[silindi] Bugün ikili testimiz var. Bebeğimin sağlıklı olduğunu duyabilmek, güzel haberler alabilmem için sizler de bize dua eder misiniz canım anneler 🤲🏻💜
sumeyraballl [silindi] dualarmz sizinle kaç haftalıksınız bende 11 haftalığm kaçıncı hafta da yapıyolr 2 li testi ve ücret ne kdr ödeme yaptnz
Esmabozkurt [silindi] ablam özel hastanede yaptırdı engelli dediler down sendromlu filan diye doktor alalım dedi aldırmadı ama dogum yapana kadar hep kendine psikolojik olarak şiddet uyguladi yani hep düşündü yemek yemedi gezmedi çocuğuna kıyafet bile almadı hep annem aldı zayıfladı en sonunda dogum yaptı bebegin hicbir şeyi olmadığını anladılar boşu boşuna kendini mahvetti hamilelik resmi hic yok mesela 🙄
[silindi] sumeyraballl çok teşekkür ederim 🙏🏻 11+6 haftalığım. Benim gittiğim hastanede sosyal güvence ile 100₺ dediler sosyal güvencesiz 150₺ 11 ve 12 haftalıkken bu test yapılıyor diye biliyorum
[silindi] sumeyraballl genelde 12 haftalıkken yapılıyor ben 11 haftalık gittim 40mm olduğu için yapılmadı alt sınır 45mm olmalıymış bebek bende dün öğrendim
[silindi] Esmabozkurt gözü aydın ablanızın Allah bağışlasın inşallah 🥰 testimi yaptırdım her şey yolunda çok şükür ablanız adına üzüldüm ☹️