Bizimde son 20 5 temmuzda alırız dedi ama kasilmalarim çok olduğu için 10 gün beklese bizim için yeterli olacak dedi doktor hayırlısıyla sağlıkla gelsin hepsi inşallah ❤️❤️❤️ aynı dönemde olduğumuz için birbirimizle iletişimi koparmayalim 🥰🥰 doğduktan sonrada birbirimize yardımcı oluruz