Nigarhacizade Nasılsınız kızlar? Nasıl geçiyor hamilelik? Kilo alan, veren, uyku sorunu olan, bulantısı geçemeyen kimler var?🥰💕
Cemilef92 Nigarhacizade 15 haftalık olduk ve mide bulantısı son gaz devam 🤢 Kilo verdim göbek hiç yok. Cinsiyetini öğrenmeyi bekliyoruz, sizde durumlar nasıl cinsiyetini öğrenebildiniz mi ? 😊
MelegimibekliyorumM Nigarhacizade 15+5 im. Diğer arkadaşlara göre çok rahatım ne mide bulantısı ne tiksinme ne başka bişey. Hamile gibi değilim hatta. Sadece masa başı çalıştığım için çok aşırı bel ağrım oluyor bide uyku yetmiyor. Ama kızım annesini yormuyor hiç buna da şükür. Sıkıntılı geçiren arkadaşlar inş tez zamanda biter gider rahat ederler. 🤲
Nigarhacizade Guneyinannesi1 😂😂😂kendimdeki şeyleri göz önüne alarak yazmıştım ne kadar tesadüf 🙈Ben en çok bulantıdan ve tiksinmeden şikayetçiyim. Bir gün mide bulantımı bastıran bir şey yarın iyrenç bir şekilde tiksindiriyor 😂
Nigarhacizade Cemilef92 ben de 48e düştüm😣bulantı arasıra kusma. Halsizlik. Karnım falan çıkmadı yani belki çıkmıştır da gözle görünecek gibi değil😂12haftalıkda gitmiştik ultrasona ama cinsiyyet demedi çok erken yorum yapmak dedi😂bekliyoruz. Şuan 13+0 😍
Cemilef92 Nigarhacizade Ben de 16 hafta bitince gitmeyi düşünüyorum garanti olsun diye 😊 İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🥰
ZumrutHanim kilo verdim istahimi vitaminler azciik acti dun aylarsonra adam gibi yrmek yedim biber dolmasi Rabbime şükür
Nigarhacizade ZumrutHanim ben de serum taktırdım filan. O evrelerde baya iyiydim ama yine geri döndü. Sürekli de serum olmaz ki. Ben daha insan gibi yemek yiyemiyorum.😣
Nigarhacizade Guneyinannesi1 Ay eveeet bir de tatlı yiyemiyorum mesela tiksiniyorum. Karpuz falan mesela yiyemiyorum. Hamur işi şeyleri 3aydır yemiyorum nerdeyse. Ağzımda qarip şekerli tat bırakıyor gitmiyor ne yesem geçmiyor günüm kararıyor resmen 😣
nazcicek_3 14+5 pirilamsiz yasayamiyorum halsizlik iki bacak aram agriyo ayriyo karin sertlesmem oluyo galiba sabah uyandigimda karnim tas gibi bebek bi tarafa toplaniyo
HMK Bende 13+3teyim her şey devam.Hiçbir belirti geçmedi 😒Yemek yemeyi özledim diyorum sürekli 4.aydan sonra geçer diyorlar bekliyorum bakalım 😂