Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak 1 buçuk yıldır hiç bir sorun olmamasına rağmen bebeğimiz olmuyor şubatta bir kimyasal yaşadım adetlerim hep düzenlidir bu ay adetim 5 gün gecikti dün kan verdim negatif böyle olup yükselen var mı adete yakın ovu yaptım çift çizgi çöktü yumurtlamış olabilir miyim geç döllenme olmuş olabilir mi