turkanay 10 lu hastane çıkışı 5 li hastane çıkışı 6 tane alt üst takım 7 tane eldiven 10 tane çorap 10 tane ağız silme mendili 6 tane de zıbin sizce ilk 3 ay için yeterli gelir mi?
Yaagmurr turkanay evet canım yeterli ben abartıp fazla almıştım giydirimedim bile bebeğim hızlı kilo aldı direkt 3 6 ya geçtim
[silindi] turkanay benim de ilk 3 ay için aldıklarım aşağı yukarı bu kadar. Sonraki aylar için gelişimine göre almak daha mantıklı geldi. ☺️ Sağlıkla giysinler inşallah
ZEhrA_94 turkanay mendil kesinlikle yetmiyor zıbında al 10 a tamamla kıyafetler eğer 3-6 aylıksa yeter yenideoğansa yetmez
birprensesvebirprensannesi turkanay Zıbın çok az canım ve bence üstlerde az çünkü günde 3 4 defa kıyafetini değiştirdiğim oluyor çünkü yenidoğan bebekler çişlerini markalarını üstlerine geçiriyor 🤷
turkanay Yaagmurr teşekkürler cnm ben de o yüzden abartmak istemiyorum bide bebekler çok çabuk büyüyor
turkanay [silindi] amin cnm cümlemizin inşallah bende öyle düşündüm. Şimdilik yeterli ztn çok çabuk büyüyorlar çok alsak bile giydiremeyiz