bngs_irem benimde hamile kalmadan önce tansiyonum hep sizin gibiydi en yüksek 10-6 çıkardı. Şimdi 11-7 12-7,8 13-8 çıkıyor. Doktoruma danıştım hamile iken bu tansiyonlar normal sınır 14-9 demişti. Ama siz yine de doktorunuza danışın tahlillerinizi yaptırın. Doktorunuz karar versin ne yapmanız gerektiğine.