Arhbn Arkadaşlar bu haftalarda başlayan kanama, lekelenme yaşayanlar var mı? Ne kadar sürdü, neler yaptınız olduysa..
Merve_ylmz Arhbn ben 6ya yeni girmisken kanama yasadim hemen acile gttik igne filan vuruldum devami biraz üzücü ama sizin ne sekilde geldi lekelenme gibi mi.
merveklyc Arhbn Benim oldu o haftalarda düşük tehlikem vardı yattım sürekli iğne fitil kullandım 2 hafta sürdü ara ara bir gün oldu bir gün olmadı geçti sonra
Nerminnur-1 Arhbn benim de bir hafta önce kahverengi leke ile aralarda kan geldi çok az bundan önceki hamileliğim de düşük oldu Kürtaj olmuştum o zmaan da kanamam oldu ama iğne ilaç vs vermemişlerdi bu sefer kinde hemen acile gidip iğne vuruldum be progestan kullanıyorum canım yerleşme kanaması olabileceğini söylediler hakkimızda hayırlısı olsun pozitif düşünelim pozitif olsun ❤️❤️
Seranad Arhbn benimde çok kanamam vardı belim ağrımıştı ama kasıklarım ağrıyordu. O kadar çoktu ki kanam anlatamam. İçerde bile kanama alanım vardı kesenin yapısı bozulmuştu düşer dediler. Yattım hep iğneler ilaçlar devam etti hatta 16. Haftamda puhtılı pıhtılı kanamalar oldu bayıldım sürekli hastanede yattım çok şükür geçti şimdi erken doğum riskimiz var 29+5 haftalık olduk yatıyoruz hep
Arhbn Merve_ylmz canım benim ilk başta pembe lekelenmem oldu, daha sonra bi kere kırmızı adet gibi kanamam oldu. Dr fitil verdi iğne falan olmadım ben kasığım da ve belimde çok ağrım var.
Merve_ylmz Arhbn dediki haftaici tekrar gel betana bakalim ama su an bile cok düşük. Zaten kese bile zor göründü kendisi düşer demişti yarin tekrar gidecegim
Arhbn Merve_ylmz rabbim hayırlısını nasip etsin canım, üzme kendini sakın, her şer de vardır bir hayır. rabbim sana da hayırlısını nasip etsin 🤲🏻
Dal Arhbn ben hamileligimin başından 13.haftaya kadar yaşadım şuan 14.haftadayim cok şükür bu hafta kan veya leke görmedim
ebruzb Arhbn bana 4-5 haftayken doktorum yerleşme kanaması olabileceğini söylemişti 5.haftamda kahve rengi hafif akıntı gelmişti hemen gittim yerleşme kanaması dedi başka da yaşamadım çok şükür 🙏🏻
elfcaglar1 Arhbn benimde o haftalarda olmuştu hiç bi kanama alanı vs yoktu progestan verdi doktorum da yerleşme kanaması olabilir dedi