Pelinbebek geçmiş olsun canım ben geçirdim 4 aylıktım o zaman hiç bi sorun yaşamadım bebekle ilgili sadece duygusallığa bağlama endişelenme bebek için bunlar iyi değil biliyorsundur geçip gidicek Allah’ın izniyle de her zaman hiçbi virüs ilacı kullanmadım sadece oksapar kan sulandırıcı iğne 10 gün kolumdan vurdu eşim ve vitamin yazdı doktorum o kadar turşu suyu içtim kelle paça içtim meyveler sarımsak yuttum yoğurt yedim 10 gün boyunca çok iyi baktık kendimize eşim portakal sıkmaktan kas yapmıştı o derece yani fikir amaçlı söylüyorum iştahsızlık yaşarsan yemeye devam et bu hastalık yedirmiyor çünkü tekrardan geçmiş olsun Allah şifa versin İnşAllah