Sonunda ben de doğum İçin gün aldım. aslında normal doğum planlıydı ama bebeğin kafasının biraz büyük olması ve üst kemiğimin alçak olması nedeniyle sezeryan doğuma karar verdik perşembe günü yatışım yapılacak size bütün detayları güzel bir şekilde anlatmayı allah bana Nasip etsin şu an ne düşünceğimi bilemiyorum çünkü dokuz aydır beklediğim bir olay perşembe günü gerçekleşecek nasıl ne düşünceğimi bilmiyorum sezeryandan biraz korkuyorum açıkçası bu konuda daha önce tecrübesi olanlar varsa bana yardım edebilirler. Bu arada Zonguldak ta echomar hastanesinde ismail beyde ameliyatım gerçekleşecek