Merhabalar ben pcos hastayım uzun süredir tedavi görüyorum fakat bebeğimiz olmadı. Aşılama tedavisine başladık. Adetim 2 aydır gelmiyor bu yüzden dubhaston kullanıyorum. 6 gündeyim fakat hala gelmedi.. Adetim geldikten sonra 3. gün doktor muayeneye çağırdı ne yapacağını bilmiyorum açıkcası.. 3 ay klomen deneyip sonrasında aşılamaya başlanacakmış.. Sizlerin bir önerisi olur mu? sizler neler yaşadınız