Ilkayy evet ben doğum için bilgi almak istediğimde asistanı söyledi. Hazirandan sonra muayenehane açıcak yine 200 TL muayene ücreti ama doğumu sizin belirlediğiniz hastanede hastanenin fiyatına göre yapılabilecek dedi. Daha doğum içim fiyat belirlememiş beklemedeyim bende