Kızlar benim durumum çok acil. Yaklaşık 5 ay önce erken doğum yaptım hamileliğim riskli olduğu için bu sürede yattım ancak Doğumdan sonra inanılmaz bel ve sırt ağrılarım oldu gitmediğim doktor kalmadı hiç bir faydası yok bebeğime bakamıyorum kucağıma eşim veriyor ancak o işteyken bakıcak kimse yok lütfen yardımcı olun var mı iyi gelen bi tedavi emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum. Şu iyi gelir ya da şu doktor çok iyidir dediğiniz bir yer varsa mutlaka söyleyin neresi olursa giderim artık psikolojik olarakta kaldıramıyorum. Zaten erken doğum oldu çok yıprandım şimdide bebeğime bakamıyorum hiç iyi değilim