Cigdemmom kiz ben zayiftim karnım küçüktü ama 36 dan sonra top oldu 😂ve bana herkes ne kadar küçük diyordu sanki bebek çok zayıf sağlıksız olcak gibi maşallah kızım 3,600 51 cm doğdu kucuck karından 🥰yani iç karnın geniş kısacası üzülme küçük olması daha iyi cnm çatlak oluşmadı bende hiç 🙏