Merhabalar kızlar ben çok üzgünüm şu an, Cumartesi günü 5+1 olan bebeğimin düşeceğini söyledi doktor. Bu gün oldu bende hiç kanama yok bu normal mi?Perşembe sabah gidicem doktora , telefonda bana aç gel dedi kürtaj mi yapacak? Bu kadar erken gebeliklerde ilaçla mı düşük kürtajla mı düşük iyidir? Lütfen bilgisi tecrübesi olanlar cevap versinler ilk düşüğüm hiç bir şey bilmiyorum,bir kızım var 7 yaşında bu ikinci gebeliğimdi. Bir de ben adet görmeden hemen tekrar denemek istiyorum sonuçta çok küçük olan bi düşük ve ilk, bu konuda da bilenler yazarsa sevinirim, çok soru sordum hakkınızı helal edin..