Beyzaklc Kizlar 50 gun sonra dogumum var 1 numara sleepy natürel aldim da cok kucuk geldi sanki bana sizce olurmu
BusraUras Beyzaklc bende aynısından aldım aşırı küçük geldi banada ama. Yeni doğan olduğu için yanında yazıyor 2-5kg yazıyor. Sadece stok yapmayın. Ne olur ne olmaz.
Nurunannesiii12 Beyzaklc henüz bez almadım fakat Forum’da önerilenlerden gördüğüm kadarıyla sleepy 1 numara küçük olduğunu söylüyorlar ve 2 numara olması gerektiğini söylüyorlar Prima’nın Prima Premium bir numarası tam oluyormuş. Başlangıç olarak tekrar alışverişe çıktığımda Prima’nın bir numarasını alacağım Daha sonra da 2 aydan sonra da ya da 3 aydan sonra sleppyp ile devam edeceğim sleppy çok öneriliyor. Ve bebeğiniz yaz bebeği olacak Bez Bebek’i sıkarsa tahriş edebilir Bu yüzden bezi değiştirme imkanınız varsa 2 numarasıyla degistirmenizi tavsiye edebilirim
Omerhatice Beyzaklc 1 numara genelde prematüre için daha iyi oluyor ben oğlumda 2 ile başladım.. simdi kizimada 2 numara sleeppy aldım 1 numara aşırı küçük zaten ☺
Aysnn3705 Beyzaklc ya herkes sleepy nin kalıbının dar olduğunu söylüyo bnde ondan almayı düşünüyordum ama bi arkadaşım Molfix i önerdi trendyolda 100 lü 120 li paketlerinde indirim de oluyo hep dedi bi paket al kullan yenidoğan o bitene kadar numarası bi üste geçer dedi mantıklı geldi bana da
Beyzaklc BusraUras 80 adet olandan aldm cnm valla gözüm e cok kucuk gorundu tecrübeli olan anneler yazar ins
Alii Beyzaklc cnm o 1 numara normal bebekler için 2 buçuk doğan bebekler için benim 2 oglumdada 3+650 ve 3/250 doğdu 2 numara aldık çok iyi geldi
Alii Beyzaklc şimdi 3 çocuğuma hamileyim ve onada 2 numara Alıcam bezini 31 haftayı bitirdik Allah’ın izniyle
Eynur_2147 Aysnn3705 bence az adetli olanından alın derim bende öyle yapacam çünkü bez pişik yapıyo mu yapmıyor mu onu test edersnz Bi hafta kullanım sonrası stoklayabilirsiniz bence
Serapveminikleri Beyzaklc Olur olur 😂bende ilk aldığımda bu neeee demiştim gelmez diyordum kızımın bezinin yanına koyunca günlük ped gibi duruyordu 😂ama inan 1 num bile büyük geldi 😂
nergiz__ Beyzaklc Ben sleepynin çok küçük olduğunu duymuştum o yüzden 2 numarasını aldım ondan başlarım kullanmaya o bile diğer markaların 1 numarasından küçük duruyo
Nurunannesiii12 Beyzaklc forumda ara kısmı var Ben oraya yazıyorum bebek bezidir Şudur budur aklıma takılan en ufak bir kelime yazsan dahi onunla ilgili konular postlar çıkıyor onları okuyorum göremezsen böyle yapıyorum posta açılır da görürsem direk posta giriyorum Hani öneriyorlar Siz de öyle yapabilirsiniz açılmış olan Bebek bezlerini dolapta satabilirsiniz açıldı fakat kullanılmadı diye yani siz bilirsiniz ama Bebeğinizin kilosunu uygunsa Eğer bez kullanılacak durumdaysa kullanabilirsiniz de hani bunu siz Bileceksiniz sizin görüp karar verebileceğiniz bir şey Eğer Bebeğinizin kilosu ve de uygunsa herhalde kullanabilirsiniz
midekoruyucu Beyzaklc yaa aynı tepkiyi eşimle ben de verdim 😂😂😂😂 bezi aldık minicik 😂😂 sonra şöyle bi düşününce e dedik bebek de ufak zaten 😁 1 paket aldık küçük gelirse 2numaraya geçeriz diye. Siz de öyle yapın bence, çok adetli almayın
2bebek3gebelik Beyzaklc sırf sürekli bunu duyduğum için 2numara aldım o tam yeni doğan gibi değiştirme ihtimaliniz varsa değiştirin sıkar çocuğu olmadı kendinize doğum sonrası ped olarak kullanın
gons Beyzaklc Sleepy 2 numara aldım bende yeni doğan için 1 numara küçük dediler. Bakalım göreceğiz nasıl olacak ☺️
Huzurmelegim_28 Beyzaklc kaç kilo doğucak bebeğinn fazla olmıycak şekilde alsan yeterlidir bende molfixpuresoft 1numara bide 2numara aldım her ihtimale karşı belki bebğin cildi her bezi kabul etmez yani fazla alma bidenemiş ol zaten değişirsin küçük gelirse
SutlacimiYedimmiBen Beyzaklc bebeğim 4 kilo dogdu bnde sleepy 1numarasini almistim oldu bnm ogluma ama suan 2 numara molfiks kullaniyorum 29 gun oldu
baby_mama Forumda hep 1 numaranın küçük olduğunu söylediler diye 2 aldım ben de ama yengem 3 aylık 5,5 kg bebeğine hala 1 numara kullanıyor. Anlamadım gitti. 1 de aldım ben artık hangisi olursa, hastane çantama 1 no koydum.