Enise_33 Kızlar 7 aylık hamileyim her sabah kalktığımda yeni catlakla karşılaşıyorum lierac kullanıyorum sabah akşam başka iyi gelen yağ veya krem var mi önerir misiniz
Kardelen_12 Enise_33 ben hiçbirsey kullanmadım son bir ayımdq çatlak olmuştu ama doğumdan bir süre sonra geçiyor zaten
gozdekrks Enise_33 bitkisel yağlar var arkadaş onları kullandı catlamadi ama sanırım biraz genetik olduğunu söylüyorlar 😔
Esraakk Enise_33 Bu çatlama neden oluyor acaba balıyorum kendime benim de 7. Ayında. Ama çok büyük değil karnım sanki
Tupanne Enise_33 ya zaten hamilelikte ister istemez tüylenme artıyor ama hangisinden dolayı bilmiyorum İnan
Kardelen_12 Enise_33 geçer canım merak etme kafaya takacak birşey değil benim kızım 8 aylık ve hiç çatlağım yok hepsi geçti kısa surede allah sağ saglim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙂
DefneRana Enise_33 ben ilk hamileliğimde hem lierac hemde doğal yağlar kullandım baya işe yaramıştı zeytinyağ kakao yağı badem yağı incir çekirdeği yağı kayısı yağı gibi yağları karıştırıp sürmüştüm bundada öyle yapacam bakalım
Bedihaa Enise_33 ben hindistan cevizi yagı, kakao yağı, badem yağı karıştırdım sürüyorum ayrıca bebe yağı da sürüyorum ama hiç bir faydası olmadı çatlayan gene çatladı. Beyaz tenliler çatlamaya daha meğilli diyorlar birde tabiki genetik olabilir.
Vera_vera Enise_33 ben kantaron yağının çok iyi geldiğini okudum daha deminki postlarda bende kantaron yapı alıp kıllanmaya başlicam bugünden itibaren aktarlarda varmış