Merhaba güzel anneler.. 38+2 deyim artık sonlara yaklaştım. Ancak dünden beri deyim yerindeyse ishal yaşıyorum. Son zamanlarda yaşayan oldu mu hiç?
Geçen hafta nişan geldi, haftasonu da çok çok az su geldi ama daha da olmadı. Bebek hareketlerinde ise gümbür gümbür hiç durmuyor maşallah..