elmira4142 Down sendromu riski yüksek çıkıp normal bir bebek dünyaya getiren var mı aranızda, bu testler yüzde doksan doğruluk payı içeriyormuş inanmak istemesemde
Merveyzc1661 elmira4142 benim yengeme oyle demislerdi ama yegenim gayet saglikli dogdu canim dogruluk paylari cok yuksek degil bu testlerin
balbocegim27 elmira4142 canım ben sadece 2 li test yaptırdım oda temiz çıktı doktor 2 li temiz çıkıp 3 lü 4 lü kötü çıkan yada 2 li kötü çıkıp 3 lü 4 lü temiz gelen de var bunlar kesin tanı testi değil risk hesaplanıyor hepsi temiz olup down lu doğabilir yada hepsi kötü olup sağlıklı da doğabilir kesin emin olmak istersen sıvı alalım ama ben önermiyorum dedi riskli dedi bende kabul etmedim 2 lim de temiz geldiği için doktor da güvendiğim bi doktor du